close

Pilot speed- Alright

http://www.youtube.com/watch?v=Akenh9Zcc7g

Tonight I lack the strength to even move, 今晚我連動的力氣都沒有了
When you walked, now watch me die 當妳走近, 看著我死去
For I know this is harder for you, 我知道對你來說更痛苦
For love has let you down 因為愛讓妳頹倒
The road ahead is lined with broken dreams, 前方的路隨破碎的夢延伸
So walk, walk on by 那麼就走過吧 走過去吧
And I failed to give you everything you need, 我已無法給你所有
For the fears, behind your eyes 因為那藏在你眼底的恐懼
When I can't feel you, 當我感受不到妳時
I'm not alright, I'm not alright, 我並不好過
When I can't heal you, 我不能治癒妳的痛
I'm not alright, I'm not alright 我並不好過
When I can't feel you, 我不能感覺到妳
I'm not alright, I'm not alright, 我並不好過
When I can't heal you, 我不能治癒妳
I'm not alright, I'm not alright 我並不好過
Jesus as you throw me on the rocks, 上天這就如同您將我重重落下
For love I'll left your side 為了愛我要離您而去
Cause I believed in love and beauty's worlds, 我相信了愛及美女的詭計
Where heaven shone from your eyes 因為從你的雙眸看到天堂
Chain me to your tree, I wanted you to see 將我鏈在妳的樹上 我要妳看清
I wanted you to see, I wanted to believe 我要妳親見 要妳相信
Chain me to your tree, I wanted you to see 將我鏈在妳的樹上 我要妳看清
I wanted you to see 我要妳看仔細
So tell me that it wasn't all for naught, 告訴我那並非全無為虛有
It's such a waste now, it's such a waste now  它現在卻成了這麼個廢物,就是這麼個廢物
Cause I know your scared but baby don't you hide, 你的恐懼我明白,但親愛的,別隱瞞
It's such a waste, 它就這麼個廢物
You'll stand alone now, you'll make it somehow 從此妳將獨自煢立 但妳會好起來的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ariel 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()