Linkin Park - In My Remains 聯合公園-在我的殘骸中

Separate
分離
Shifting through the wreckage  I can't concentrate
翻動檢視著那些殘骸  我無法專注
Searching for a message in that fear and pain 
在恐懼和痛苦中  尋找著訊息 
Broken down and waiting for a chance to feel alive

將它破壞  等待一個重生的機會

Now in my remains

如今在我的殘骸裡

Are promises that never came
 
有著從未實現的承諾 
Set this silence free
讓這沉默自由
To wash away the worst of me 

洗滌最不堪的我
 
Come apart
分解

Falling in the cracks of every broken heart
 
掉落到每顆破碎的心之裂縫中
Digging through the wreckage of your disregard

徹底挖掘那你毫不在意的殘骸
Sinking down and waiting for a chance to feel alive
緩緩下沉 等待一個重生的機會 
Now in my remains
如今在我的殘骸裡

Are promises that never came

有著從未實現的承諾
Set this silence free
讓這沉默自由
To wash away the worst of me

洗滌最不堪的我

Like an army falling one by one by one

就像軍隊一樣倒下 一個接著一個又一個地 倒下... 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ariel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()